Stiltje...

...på bloggen. Men inte i övrigt! Vi har fullt upp med jobb, kurs i sthlm, innebandymatcher, hockeymatcher och nu kan även träningen gå igång på allvar igen för mig då jag ätit klart min första penicillinkur... och förhoppningsvis den sista! :) Har ikväll suttit och kikat på eventuella lopp som jag/vi skulle kunna springa i sommar, bland annat Vårruset, Sundsvallsloppet och Tjejmilen är klara... Sen kanske HögaKustenmaraton där det finns både halv- och kvartsmaror. Hade inte planerat att gå direkt från springa 1-milslopp till 4 mil ;) Kanske är överambitiöst med så många lopp men siktar man mot stjärnorna så hamnar man kanske vid trädtopparna i alla fall!

Längtar efter att få komma ut och springa med min Garmin nu!

Suktar efter en ny soffa typ varje dag nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0