2009 bakom oss... 2010 here we come

Vad har vi gjort 2009 då? Många roliga stunder och säkert mycket som man inte kommer på just nu också. En sak är säker och det är att jag har garanterat aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gjort detta år!

Tomten (nej inte han den tjocka röda ;) ) har blivit fylld till stor del. Altanen har blivit byggd. Sprungit ett antal lopp, premiär på halvmarathon. Sprungit groteskt terränglopp. Licenseriats och jobbat som gyminstruktör. Spelat massa innebandy. Sått massa gräsmatta. Och mycket mycket mer. Bloggen lär nog hänga med 2010 också. Nu när den funnits över två år så inser vi hur roligt det är att ha en samlingsplats med bilder och text, för annars skulle jag aldrig ta mig tid att skriva ihop något. Det räcker med några korta rader som gör att man minns tillbaka.

Härligt år och ser fram emot ett 2010 som kommer bli ett superbra år! Bland annat kommer vi få nya grannar och det kommer bli så roligt :)

Gott Nytt År önskar



Madeleine & Mattias December 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0