Varde ljus

Lite nytt... precis som förra hösten känner jag att jag vill ha ljus, ljus, mera ljus och lampor. Belysningen gör så otroligt mycket och önskar att man hade bättre koll på hur man ska ljussätta för bästa effekt men får göra så gott man kan. Köpte fönsterlampor på Boom, en var dock trasig men ska få hem nya hela senare i veckan så då blir det likadana i kökets två fönster, vardagsrummets två fönster och i sovrummet. Vi slog även till på sideboarden som jag bloggade om förra veckan. Vi blev nöjda med den. Hittade en lampa till den också på Boom. Sideboarden är köpt på Jysk.



Nu när det är så mörkt ute börjar jag längta till advent... Oktober och november är inte så tokroliga månader, får försöka hitta på roliga saker så att de inte känns bara mörka och tunga :) Appropå längta till advent så fick en ljusstake och en adventsstjärna på fot åka med hem idag, skulle gärna ta fram dem idag men då är man nog less på dem till 1 december :)

Från Clas Ohlson Clas Ohlson igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0