$$$ Altan $$$

Blir grymt bra med altan, den kommer användas massor men fick en fråga om hur kostnaden för den ser ut. Nu vet vi ju inte om vi kommer behöva köpa något ytterligare innan den är klar. Kanske mer trallvirke och mer skruv kan det ju bli.

Så här ser det ut so far för 60m2 altan i vinkel:

Virke                           11446 :-
Skruv, beslag mm   3791 :-
Plintar (gjutit egna) 2707 :-

Totalt                        17945:-


Visst, det kostar sina slantar men det känns så värt det. Nu har inte vi räknat på något räcke eller nåt annat ytterligare heller som vi får se om vi gör i år eller nästa år.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hejsan, hittat eran sida via vibyggergus.se. Ni har verklien ett fint hus :) Jag och min sambo är väldigt sugna på att bygga till våren! Gärna en smålandsvilla. Jag har några frågor till er, om ni vill svara. Vad har husbygget kostat er (hus, grund, markarbete mm) Vad ligger driftskostnaden på varje månad? /Monica

2009-07-07 @ 11:37:45
URL: http://moci.blogg.se/
Postat av: Olof

Snygg altan. Jag håller själv på att skissa på konstruktionen till en altan. Kanske snor lite idéer från er. =)

2009-07-14 @ 11:30:57
URL: http://vifves.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0