Birthday



Av min andre hälft fick jag (förutom sportklockan Garmin) även denna tjusiga katt... tror den var mer till Bubba än mig ;)


Många tjusiga blommor fick jag. De längst till höger fick jag med blombud! Tack så jättemycket till Carola, Björn, Vilmer och Elvin =)


Fint ljusfat av mina gulliga arbetskamrater


Ägnade hela fredagkvällen åt att sy gardiner.


Vi tog ner soffhörnet för att få lite mer sittplatser till kalaset. Vi behåller det nere tills vi införskaffat en ny soffa. Blev lite mer ombonat ändå även om vi inte vill ha så här i längden, känns instängt samtidigt.
Ny vardagsrumsmatta också, från Rusta, endast 499 kr!


Wake-up light i present... rekommenderas =)

Presentkort av min kära Emma i Umeå =) Gymball av Therese och Emma, ni vet vad ni ska ge mig ;) Var nästan ett träningspass att pumpa upp bollen ;)

Fick även många trevliga tillskott till kassan som är oerhört välkommet samt ett presentkort på systemet ;) Jättefint halsband och örhängen som jag använt hela veckan. Schampoo, balsam och hårinpackning från Schwarzkopf - härligt! Fick så mycket fint och bra presenter så jag blev såå glad. Känns nästan som jag fyllde 50, inte 25 ;)

På födelsedagen bjöd jag på cheesecake, cupcakes a´la "Leila bakar", mammas non-stopkakor, Silviakaka och "chokladbollar". Tycker själv att det blev väldigt lyckat, var lite orolig då jag inte gjort de här recepten tidigare men det gick ju bra. Ingen som hulkade upp fikat i alla fall! haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Katten vill jag ha! haha :D

2009-01-28 @ 21:47:32
Postat av: Elvy och Karl -Arne

Vad mycket fint du fått och så snygga gardiner. Var har du köpt dem?

2009-01-29 @ 08:15:58
Postat av: Elvy och Karl -Arne

2009-01-29 @ 08:16:22
Postat av: Madde

Emma: Katten är grym ;) Bubbi heter den och är en kattflicka hehe



Elvy och Karl-Arne: Tack, på Gardincenter i Birsta, i samma byggnad som Barnens Hus.

2009-01-29 @ 21:44:10
URL: http://villakungsnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0