Nytt på husfronten och träningsfronten

Nya högtalare men fattas en sladd för att det ska funka med TV:n... Så kan inte ge ett utlåtande än om de är något att ha men de har fått 7 av 10 på en expertrecension så det verkar ju hoppfullt.. I alla fall för oss som inte är så jättejättepetiga med sånt men ett hyfsat ljud är klart man vill ha. Även om det var designen som jag föll för och lyckades lura in Mattias ;) Den andra högtalaren (blomman) har touchkontroller på två av bladen, + och -.



En födelsedagspresent fick jag i helgen, diskmedelspump + diskborstskål från Cult Design.... Cult har sååå mycket fint =) Matchar tvålpumpen på toan. Tack så mycket för detta!!



Ni läser för närvarande ett inlägg skrivet av en blivande gyminstruktör. Tro det eller ej men jag var på uttagningar i helgen och blev uttagen till gyminstruktör och ska gå totalt 9 utbildningsdagar i vår, göra två teoretiska prov samt ett praktiskt för att bli licensierad. Börja instruera till hösten är tanken. Ska bli såååå kul! Kändes helt rätt att söka för att utvecklas både i egen träning samt som person och kunna hjälpa andra precis som gymträningen hjälpt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0