Lyrisk!

Åh vad underbart det är att vara ute och springa en vintermorgon!! Det är mitt knark det :) Efter två dagar i Sthlm med försenat tåg och trafikkaos pga nobelfesten så jag höll på missa tåget hem men det däremellan så hade jag det väldigt bra :) Men skönt att vara hemma och framförallt hemma och ledig så man kan vara ute i friska luften. Jag önskar jag tagit med mig mobilen ute i spåren så jag hade kunnat tagit nåt kort för det var så fint.

Nu ska jag lämna in en kappa för att få den insydd, handla julklappar, hämta beställda nyckelskåpet, handla mat och sist men inte minst gå på julshow på brorsonens dagis :)

Inlägg 1 år sedan, 11 december 2007. Oj vad det känns längesen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0