Triathlon

Idag pausar vi från husligheterna och har tävlat i triathlon istället. För mig (Madde) gick det bra, blev fyra och därmed spöad av tre killar men slog 10 killar också :) Mattias var i ledning efter 2 km cykling men fick då punka så han fick bryta... Trist, han hade garanterat vunnit annars. Jag stannade och erbjöd min cykel till honom men han avböjde.

Först simmade vi ca 100 meter i en tjärn(blev kortare än tänkt för att det var ju rätt kallt i vattnet och inte så kul om folk skulle fått kramp), därefter ca 1 mil cykling och sen 5 km löpning. Vinnaren kom in på 50 minuter och jag kom in på 53 minuter. Blev omsprungen när det var ca 400 m kvar, det var lite surt men trodde jag skulle komma nästan sist så det gick ju över förväntan.

Har nu städat lite och ska åka iväg på grillpartaj om någon timme.

Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Linda Wågemar

Jätte kul att följa er blogg.Vad fint ert badrum blev,lite avis på kaklet. Vi hade med tänkt ta kakel med ekonomin fick styra.Hur gjorde ni för att få en bild på ert hus högst upp på sidan.



Mvh// Linda

2008-08-26 @ 21:24:38
URL: http://ourdreamhouse.blogg.se/
Postat av: Madde

Linda: Kul att ni också har blogg, måste kika in mer sen :) Ni verkar ha lagt mycket krut på köket, jättefint! Jag lägger upp bilden i ett inlägg, ändrar textredigerare så man får fram html-koden, kopierar den och klistrar in i stilmallen under #header.

2008-08-26 @ 22:05:42
Postat av: Emma

Madde: Du behöver ju inte göra ett inlägg för att ladda upp en bild på bloggen. Ladda bara upp till bildarkivet (under "genvägar" i högerspalt på bloggen). :)

2008-08-27 @ 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0