Några funderingar...

  • om att göra en till "badbollslampa" i vitt till köket...

 

  • att köpa ett fruktfat från Koziol och en pappelinamatta...
Favoritsaker.se Pappelina.com
  • på om vi ska ha ett stort runt vitt bord med svarta stol, allt med stålben... helt andra tankar än det ekbord och skinnstolar vi hade i åtanke i början...
  • om vi hinner få matjorden innan nästa regn... så vi kan så gräsmatta snart
25 april 2009

...och en massa andra saker som snurrar runt. MEN nu njuter jag av att tjejmilen gick över förväntan och att jag ska leda cirkelfys imorgon och det kommer bli SÅ KUL!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag köpte en sån där trassellampa, orkade inte göra en egen hehe. fast min är mer oval :)

2009-09-02 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0