Vardagsrum

I helgen köpte vi tv-bänken på IKEA som vi spanat in. Lill-tvn som står kvar bredvid är vår antenn ett litet tag till, tills parabol och ny box är på plats. Eventuellt ska vi sätta fötter på tv-bänken så den kommer upp någon centimeter. Vi är inte riktigt överens om fötterna så vi får väl se hur det blir ;) TV-bänken heter Bestå och är i två delar, tycker att den blev riktigt prisvärd, 1075 kr för alltihop.



En soffa har vi kollat på Boom store. Kanske, kanske inte. Vi gillar modellen med breda armstöd och många mysiga kuddar som ryggstöd.

Bilder från boomstore.se. Soffan heter Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Emma

Provsatt den där idag på Boom. Var väl okej om än lite lågt ryggstöd :) personligen vill jag ha en soffa med "vanliga" ryggkuddar. Misstänker att de där skulle flyga runt här hemma :P Men så är vi ju inte ordningsamma här heller

2008-11-01 @ 20:45:59
Postat av: Johanna M.

När jag provsuttit Booms soffor, har de alltid känts så väldigt mjuka och "ursuttna". Inte kul. Frågan är om det är dålig kvalité/stoppning eller om de verkligen är utslitna?

2008-11-06 @ 20:13:38
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Madde

Johanna: Nej så vill man ju inte att de ska kännas.. borde ju inte vara så även om de stått fram och många provsuttit, man ska ju sitta många timmar där...ehh ;) Den vi kollat på kändes bra. Min mamma har dock varnat oss för soffor från kina som de stoppar antimögelmedel och farligheter i... Man får göra rena djupanalysen innan man slår till.

2008-11-06 @ 21:25:54
Postat av: Mia

Hej! Har varit inne på er hemsida många gånger. Inspirerats och längtat. Förhoppningsvisfår vi vår villa Kalmar nu i vår.



Jag har en liten fråga. Jag har sett er tapet i vardagsrummet, den ni hade bakom tv´n. Ni vet möjligtvis inte vad den heter? Den är såååå snygg! Jag har letat & letat men hittar den inte...



/Mia

2009-01-13 @ 12:00:48
URL: http://villaberga.wordpress.com/
Postat av: Madde

Mia: Vad roligt att höra :) Den heter Decorama 4963, enligt vår slutbeställning.

2009-01-14 @ 22:54:13
Postat av: Helen David

Jag har en liten fråga och hoppas på att du kan hälpa mig med den. jag skulle bara vilja veta hur bred den där väggen där ni har tv:n är????

2011-09-15 @ 22:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0