Herrn i huset kommer till tals

Vi har inte blivit utmanade men tyckte det var dags för Mattias att göra en insats i bloggen för andra gången ;) Dessa frågor har publicerats i flera husbloggar.

1. Vad tycker du om din hustrus/sambos bloggande egentligen?
Bra och kul att vi dokumenterar hela processen.

2. Har du varit lika delaktig i alla val till huset som din hustru /sambo?
Ja men Madde har fått bestämma mer. Fast i badrummet var jag boss :)

3. Finns det något du önskat till huset som blivit totalt ratat och som du egentligen är lite ledsen över att det inte blev?
Nej, ingenting.

4. Vilket är ditt bästa respektive sämsta minne med ert husbygge hittills?
Den dagen vi flyttade in och när vi fick reda på att ingen skulle överklaga bygglovet är bästa minnena. Näst sämst var att taket inte hann komma på plats vid husleveransen vilket ledde till att regnade in och kunde gått riktigt illa. Vad som var sämst tänker jag inte avslöja...

5. Var drömmen om att bygga hus lika mycket din som din hustrus/sambos?
Inte från allra första början men sen blev det lika mycket.

6. Kikar även du in på alla andra husbyggarbloggar?
Jag kikar inte in men jag blir visad.

7. Berätta något spontant och roligt om din hustru/sambo som du tycker att vi ”bloggkompisar” kan få ta del av.
Hon har en förmåga att förklara saker med hjälp av ljudeffekter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0