Vas i hallen

Blogg.se har strulat, haft problem med att logga in. Det är inte roligt när man vill göra ett inlägg :) *i-landsproblem*

Det har ju varit riktigt slaskskitväder så det sätter ju oss och vår backe på prov :) Tur i alla fall att vi är positiva och ser möjligheter i det mesta till skillnad från vissa andra...*hrm* ingen nämnd, ingen glömd.
Skottade och sandade igår kväll och även en liten stund imorse för säkerhets skull. Kommit ner hade vi säkert gjort ändå men hellre sanda en gång för mycket än en gång för lite.

Två gamla bilder för att visa varför jag tjatar på så mycket om backen ;)


Igår eftermiddag åkte jag in på blomsterbutiken vid Ica Kvantum i Nacksta och fick syn på en jättefin vas som jag inte kunde motstå. Har spanat tidigare efter en vas att ha i fönster eller på golvet. Köpte en bunt vitglittriga grenar till den. Kan blanda upp det med lite annat sen :) Den får stå i hallen så länge.


Kommentarer
Postat av: Minna

På den blomsterbutiken kan man faktiskt fynda en del! Köpte ett olivträd där för några år sen.. (tyvärr dött idag.) Vasen var jättesnygg!



//M.

2008-12-04 @ 09:51:28
Postat av: Minna

PS: Vår backe är hemsk hem.. Har fått stopp 2ggr så jag fått vända och ta en annan väg,,, och igår kunde inte svärmor komma upp alls. :-D



//M.

2008-12-04 @ 09:53:41
Postat av: Madde

Ja, man kan hitta mycket bra i blomsteraffärer :) Tack, den blev ännu finare nu med ljuset :) Usch då, ja det är inte kul. Men ni kan ta en annan väg alltså? Det är ju bra!

2008-12-07 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0